Terbang bersama rindu..



Seringkali aku cuba bohongi hati ini untuk terus bahagia dan tertawa sendiri, melangkah dengan penuh semangat untuk terus hidup di bumi Allah ini, cuba sedaya upaya lari dari masalah yang terus mencabul saban hari.

Pada saat aku memerlukan, ia terus hilang, aku terus fahami dan selami lautan hati aku, mungkin ia lari dari cinta ciptaan aku sendiri, biarlah aku berenang sendiri sampai ke pulau, walaupun bukan pulau kebahagian mungkin pulau kejayaan suatu hari nanti siapa tahu.

Angin..kirimkan salam rinduku pada dia, moga dia tahu yang rindu itu masih wujud untuk dia, dan hati ini masih setia untuk cinta..pantai sentiasa ada ombak untuk menceria..bulan seringkali ada bintang buat peneman..walaupun aku tiada kamu..tapi rindu itu masih setia untuk kamu..




0 comments: